jeugd

Rugby voor de jeugd

Rugby is een echte sport voor kinderen. Zowel voor jongens als voor meisjes. Kinderen hebben vaak veel energie, willen graag rennen en stoeien en daar is bij rugby meer dan voldoende ruimte voor. Rugby is niet voor niets de snelst groeiende sport in Nederland.

Rugby is voor iedereen. Ben je snel en beweeglijk, klein maar behendig of juist sterk en zwaar, er is plek voor iedereen. Rugby is een echte teamsport. Rugby speel je samen, je kunt niet zonder elkaar. Niet in het veld en ook niet daarbuiten. Rugbyspelers maken vaak hechte vriendschappen voor het leven met hun teamgenoten.

Wanneer is de training?

Meiden en jongens van 6 tot 12 jaar trainen op maandag- en woensdag van 18.30 tot 19.15 uur.

Meiden vanaf 14 jaar kunnen al meedoen met ons damesteam.

Waar moet je zijn?
Wij trainen op Sportpark Koedijkslanden in Meppel. Behalve in de winter, maar we vertellen je natuurlijk vantevoren waar je ons kunt vinden!

Wedstrijden
Onze jeugdspelers spelen ook al wedstrijden. Onze Benjamins en Mini’s vormen een combinatieteam met een andere club.

Wil jij rugby spelen?
Meld je aan via onze social media of stuur ons een bericht

poster~3